Wednesday, June 3, 2015

~Novel Isteri Tuan Ihsan~

Assalamualaikum & Selamat petang...

Ari ni nak cerita pasal novel lagi. Isteri Tuan Ihsan tajuknya. Terbitan LoveNovel. Hasil penulisan Sara Kyoko. Aku da baca sikit kat blog penulis tp sikit ja. Tu pun sbb aku follow blog dia..keke..

Ehsan abg google
Haa..ni la rupa novel tu. Aku sebenarnya nak juga beli. Tapi kan...tapi kan...tapi kan....hrmmm
Kenapa aku mcm malas jek. Sebab kena daftar tu. Aku rs mcm byk je abg google tau pasal aku..eh??!
Dah jadi ahli Karyaseni,Penulisan2u,Karangkraf. Apa lagi? Macam banyak jer. Alangkah bestnya kalau ada yg sudi pos kan kat aku yg ada d Kapit ni. Kadang rasa letih juga kena beli secara online ni. Maklumlah dekat Kapit ni x dak Kedai yg jual novel. Teringin jer aku nak buka sebuah kedai jual Novel kat Kapit ni. Tapi aku dah nak balik semenanjung..Cewahh,angan2!!

Tolonglah tolong...aku nak sgt novel ni. X syok tau baca separuh jalan. Kekeke...
Pg td aku dah masuk LoveNovel, dah siap letak dlm troli dah ni tup2 kna register kan. Luluh rasanya. Hahah..Actually kan aku da register tp belum masuk detail. Dah tu acaner depa nak pos kan dekat aku kan.Hrmmm...harap aku sempat beli ni bila aku dah ada kerajinan.  Aamiinn....

~Masih Di Kapit nan Sentosa~

No comments:

Post a Comment