Monday, December 18, 2017

~Pencarian Protege~



Assalamualaikum dan selamat petang,

Wahai rakyat Malaysia, sudahkah kita bersedia nak hadapi gelombang ekonomi pada tahun 2018?
Dijangka ekonomi makin teruk daripada 2017. Oh My Allah!!

Disini saya nak menyeru kepada rakyat Malaysia yang duk saja tak buat apa tu join saya.
Kita buat Projek STG sama-sama bagi berjaya dan kaya dan seterusnya memberi manfaat kepada orang sekeliling kita.

Sebab apa saya pilih Projek STG sebagai Part Time Bisnes?

Mestilah sebab senang. Semua online je. Semua di hujung jari sajer meh!

Projek STG lengkap dengan 

😃 Mentor - Penting tau untuk kita ikut langkah insan berjaya ni.

😃 Elmu - Emosi dan Ilmu. Ilmu mestilah kena ada kalau nak berbisnes. Hat ni jangan lorat sebab kita selalu ada kelas tambahan. Kelas Tambahan kat mana? Haruslah di depan Handphone masing2. Online kan semua. Bab Emosi tu sebenarnya kena ada bersama dalam ilmu tu.

😃 Sistem - Yup. Ada sistem yang mana kita boleh guna sepenuhnya.

Paling best semua di atas tu FREE jer.

Projek STG ni terbuka kepada semua na. Tak tertakluk pada yang tak ada kerja saja. Semua boleh join. Best tau bila dah jadi sebahagian dari keluarga STG ni.

Related image

Related image

Projek STG ni MLM ke?
Sejujurnya ya. Tapi bukan MLM yang biasa2 tu.
STG ni tak ada istilah mengkaya kan lagi leader awak2 semua.
STG ni ada tagline nya tau.

Sapa buat,dia dapat.
Sapa buat cepat, dia dapat cepat.
Sapa buat banyak, dia dapat banyak.
Sapa tak buat, dia tengok jer la orang lain dapat ye.

Buat apa ye?
Image result for produk hai o

STG tak dak istilah goyang kaki.
Tugas STGians adalah memperkenalkan dan memasarkan serta mengedar produk hot Hai O.
Produk adalah seperti dalam gambar di atas.
Haa.....begitu banyak kan?

Sebelum ni kita kenal Hai O dengan penapis air je, betul tak?
Tapi di sebalik penapis air, rupanya banyak lagi ha produk Hai O yang best dan harga berpatutan lagi.
Ampa takyah risau nak pasarkan produk ni tau.
Memang ramai orang suka produk Hai O ni.

Apa yang saya dapat?

😂 Untung runcit
😂 Bonus setiap 10hb
😂 FREE VVIP Trip ke Luar negara(belum layak)-kena kerja keras utk naik pangkat beb
😂 Slip Bonus di akui di bank2 - nanti kalau dah layak nak buat loan beli kereta ke rumah ke

Haih, kalau nak cerita,4 hari 4 malam pun tak abeh.
Ni, kalau tadak modal besar macam saya, boleh la kita mintak mentor/leader kita payungkan stok utk kita. Nanti depa punch sale atas nama kita bila kita bg balik duit modal kt depa.
Begitulah yang saya buat.
Senang woii.
Rugi duk tengok saja dey!!

Daftar hanya RM50 dan ampa akan dapat FREE Body Wash Marine Essence yang wangi aromaterapi berharga RM38. Jadi maknanya ampa punya yuran pendaftaran hanya RM12 jer la kan? OMG!!!

Saya sebenarnya nak letak pict Mentor saya iaitu CDM Salini Abu. Tapi takdak pulak gamba dia. Nanti saya update pict Mentor, leader serta kumpulan kami di bawah naungan CDM Salini Abu.

Yang mana rasa terbuka hati nak join kami bleh la terus klik link whatsapp saya.
Oh ya, saya berada di Shah Alam ye. Saya bekerja di JPM,Putrajaya.
Orang2 Shah Alam dan Putrajaya boleh ye hubungi saya.
Kalau dari daerah lain pun nak hubungi saya, sangat2 saya alu2 kan.
Tak salah jika kita sama2 berusaha menjana pendapatan terutama suri rumah.
Saya janji akan guide ampa sampai kita sama2 berjaya dalam Projek STG.
Jangan tengok saja, bertindak terus tau.

Klik link www.wasap.my/60194630747 untuk info lanjut.

Kenali saya lebih lanjut di FB saya ye carian - Siti Jamilah Che Saad
Saya juga ada Instagram - @ctjamilahcs

Jangan lupa cari saya k. TQ


With Love,
Siti Jamilah
Putrajaya

No comments:

Post a Comment