Tuesday, September 5, 2017

~Cover Wedding Day Alamin & Aishah~

Assalamualaikum dan Selamat Petang,

Post ini terlalu banyak pictures. Happy watching ya. AKtiviti bulan Ogos 2017 ~ Majlis Sambut Menantu~ abang aku daaa. Masa akad nikah dan majlis sebelah perempuan, aku x balik. Tapi majlis rumah abang aku, mestilah aku balik kan. Jom tengok pictures dulu.

Majlis akad nikah 19 Ogos- Gambar ehsan adik aku sebab aku x balik Kedah pun.
Set Meja Makan Dari Andaman Merah Studio. Sebenarnya aku pun x thu kat mana kedai Bridal ne. Katanya di Barokhas. Agak nice la. Cuma tempat ja sempit sikit. 
Husbang!
Aku..gerhana faktor pencahayaan kamera x betoi~uhuk!!
Disebabkan majlis bukan Perkhidmatan Katering, maka bebudak ni la tukang cuci pinggan. Syarikat kata terrrr
Kiut kan bebudak ni punya gelagat.
Adik beradik aku daa..dari kiri : Mustaqim, Cik Siti,Kak Cah & Kuti
Haha..selamat makan!
Sedara mara Alamin. Dari kiri Mak Ngah, Adiyah & Cik Na
Anak menakan aku daaa.. Dari kiri ~ Aini, Afza & Wafiy
Atiqah Shafie N Doters. Sedara belah Alamin jugek!
Sedara rapat Alamin jugek!
Dari kiri~Asma,Wa Tun,Maklang, Makngah,Cikna N Paksu Mahadi ~ Adik badik Alamin
Kuti N Siti Aminah ~ Mangsa karya tanganku...ekekek! Thanks menadah muka utk ku conteng. Sayang uols. Muah ciked!
Adik badik belah Alamin
Adik badik belah Aishah.
Sesi Fotografi bermula. Aku is newbie. Bukan pande pun ambik gamba. Last2 husbang jugak take over. Hahah..tq husbang!
Best kan dapat enterframe!
Tak ketinggalan mau enterframes!
Amboi Alamin, sengih lebar deh! Syiok la tuuu
Besan
Besan



Terlambat bot. Nasib pengantin ada lagi sebelum kena culikkk.
Dari kiri ~ Pak teh, Mak Melah N Umi Alfa

Ngah Yam. Antara orang kuat buat hinga di majlis. Sesungguhnya tanpa mu Ngah, sunyi la majlis tersebut. Glad u were there. Ailebiu Ngah!
Mak Lang N Pak Lang

Sepupu aku N anak2 dema

Antara orang kapung yang sporting. Mak Teh Zizah  N Mak Lang Miyam. 
Serius payah nya nak ambik gamba Banoq aku ne. Kena pujuk dulu derrr

With jiran tetangga

Geng memeriahkan majlis. Sepupu sebelah rumah gitew!
Lokasi Outdoor pilihan kuma ~ Rumah Pokok Buluh~ rumah sepupu kuma jugak lorrr

Serius lawa tempat ne. Cuma kuma yg newbie ni ja kurang expose pasal penggunaan DSLR.
X pasal kerabat mesin padi pulek!

Haha..mudah terhibur!
Husbang punya penangan!

Aku pun x pasti dema gelak pasal pa..haha

Huh, aku yg tengok pulak naik jeles weh!!!
Kena selit la insan kecewa sebab masa menikah dulu tadak pun sesi Outdoor gineh! Sedih aiii. Nasib ada Honor 6 power aiii tau! Husbang pun memahami ja. Paham husbang pun kaciwa. Uhuk!
Mohon letak caption pelis!!

Awwww!!
Maksu Fauziah dah ambik berkat tuh

Mesti bersama Tuan Rumah Buluh kena ada.

Mari kenali pokok kayu yer
Aduyai tetiba lak ada motor DUKE ni. Posing lah dulu!!
Next Chapter!

Aku with Cuzy! Seni
Saja ja buat Alamin sesak nafas. kah!

Dema men cuk cak pulek!

Tetiba ada member! Serius doh muka! Marah ka pa...kiki
Penyeri kot

Anak menakan aku AKA sepupu Alamin

Harus la aku pun enterframe! Weh husbang, apasal tu mencuka jek? Lek arrrr

Eirfan so kiut!! Geram dengan budak tu

Feeling Titanic sangat ~ dalam kebun getah kot

Syiok kan dapat didukung sama hubby. kiki

Last but not least, Smg berbahagia sokmo.
Takat tu jelah. Sebenarnya kalo nak ikutkan byk lagi la gamba yang kuma ambik. Tapi biar lah sekadar menjadi tatapan dema sekeluarga. Aku pilih2 saja la gamba masuk dalam ni. Kang penuh album pulek kan. Ehik!!

Owh, Selamat Hari Raya Aidil Adha Korang! Aku #TeamRayaShahAlam saje!!



Sekian, till we meet again. Ierfan or Eirfan? Entah la...





Regards,
Siti Jamilah
JPM

No comments:

Post a Comment