Wednesday, May 6, 2015

~Selamat Pengantin Baru Cik~

Assalamualaikum..Slamat tgh hari....

Weekend baru2 ni aku balik kampung. Sebab nak menghadiri majlis perkahwinan sedara aku. Gigih benar aku. Belum kira bab jem d Highway tu. Kasian Incik Tunang aku yg jd drebar ms tu. Huahuahua...

Kiranya macam ni kesinambungan kisah pertunangan dia yg secara mengejut tu... 
Mari kita layan sikit sebanyak pict yg sempat aku snap...heheh

Nikah seminggu lebih awal
Set Bilik Tidur dari Che Endan Bridal
Set Pelamin
Set Meja Makan
Sesi bergambar
Aku dan sepupu~Kak Noriah~
D Rumah Pengantin Lelaki
Ambik aura dan ambik berkat...heheh
Dgn BFF larrr...ambik kesempatan selpie atas pelamin...Awwwww!!
Lupa diri bila beraksi....ahaks!!
Di kesempatan yg ada ni,aku x lupa la jumpa member2 sekampung. Wawawa...rindu giler dgn dema. Dan2 ptg tu jugak wat makan2 nyicah garam belacan kat umah Hazimah.

Kami sedang menyicah...hehe
Dah abes makanan dan garam belacan..keke..belakang tu mama Hazimah dan Ammar...
He with them..hopefully dia bole masuk sekepala dgn dema nih...thanks kat abg An coz ramah. My Fiancee ni ramah sebenarnya n dia mati kutu bila x ada org nak bercakap dgn dia.
Thanks kat Encik Tunang kesayangan sy ni sbb susah payah driving jauh2 semata mata nak memenuhi keinginan Cik Tunang terchenta ni..hehe..jasamu kukenang..Thanks kat sedara yg layan beliau dgn baik. Thanks kat BFF yg bole terima beliau seadanya..Thanks la kat semua..terharu sbb beliau sudi bertandang ke kampung sy yg jauh di hulu banat.

Perjalanan aku :-

3.30 ptg 1/5 dari Kapit p Sibu
9.00 mlm flight dr Sibu p KLIA2
11.30 mlm bermula perjalanan dari KLIA2 balik Kola Nerang selama 9jam sbb jammed!
8.30pg 2/5 sampai rumah di Bukit Nambua
12.30tgh hari 3/5 majlis sambut menantu kat Kota Sarang Semut
2.30ptg bertolak dari Kota Sarang Semut p Aloq Setaq konon nak cari Kopi Cap Gantang,x jumpa..Frust!!
3.30ptg bertolak ke K.L..
1.30pg 4/5 sampai Shah Alam
4.15pg bertolak p KLIA2
6.00pg naik flight datang Sibu
1.00ptg sampai Kapit terus pengsan...Hahaha

Sekian saja entry kali ni. Sweet sgt memory balik kg kali ni walaupun penat giler..

~Still in Kapit nan Sentosa~


No comments:

Post a Comment