Thursday, January 7, 2016

~Owh PJJ Bila Mau Berakhir?~

Assalamualaikum & Selamat pagi....

5 bulan tu jangka masa lama kan? Hakikat yg selalu aku perlu terima bahawa betapa sukarnya menghadapi jarak jauh dengan suami. Sebelum ini, aku hanya sendiri dan tak terasa seperti apa yg aku rasa setelah bersuami.

Sekarang, di Kapit aku rasa kurang selamat..sob sob! 

Aku rasa macam tu sejak di ganggu lelaki Indonesia yg menghantar tong gas di rumah bulan Disember 2015. Gangguan SMS sahaja sebenarnya. Tapi dah cukup buat aku susah hati. Sejak itu, aku rasa tak selamat. Sejak itu jugak, aku dengan serius memohon doa kepada Allah semoga aku dapat bertukar secepat mungkin. Tapi tak tahulah bila akan berjaya tu.

uols, kalau terbaca pasal ni, tolong la doakan aku. Aku takut! Tq ya...

Still in Kapit....sob sob

2 comments: