Monday, July 25, 2016

~Selamat Ulangtahun Pernikahan Yang Pertama~

Assalamualaikum, Selamat petang,

Sedar tak sedar dah setahun dah aku ni jadi bini Abg Bad ye. Cepat sungguh aih masa bergerak. Tak dan nk buat apa2 pun dalam ms setahun ne. Sedar tak sedar jugak, dah setahun aku PJJ dengan Abg Bad. Sampai hati pulak aku tinggalkan dia di semenanjung kan. Rela pulak Abg Bad lepaskan aku sensorang datang ke Bumi Kenyalang ne kan. Rela tak rela, sampai hati ke tidak, setahun dah jugak aku ne berulang alik balik semenanjung, kadang Abg Bad pulak datang buat site visit. Haha..PJJ pun boleh bahagia maaaa...

Kali pertama jejak kaki ke Kapit- November 2015
Kali ke 2-Disember 2015
Tahun 2016 Abg Bad belum lagi datang Kapit. Berapa kali pulak aku balik? Haha..Tak terkira..haha
Aku tak tahulah macam mana kehidupan dema2 yg lagi lama berPJJ ne. Woi, mcm mn muha bertahan? Kuatnya muha deh!!

Kalau diberi pilihan, tak ada yg nak melalui kehidupan PJJ macam ni. Bukan syok pun. Kalau boleh, aku nak Abg Bad selalu depan mata.



2 comments:

  1. ada hikmah tuh cik jami...bleh rindu2..haaa...

    ReplyDelete