Friday, July 26, 2013

~Salam Ramadhan 1434H~

Assalamualaikum
Salam Ramadhan
Ini kali ke-2 aku menjalani ibadah puasa Bulan Ramadhan d perantauan. Ecewahhhh..
Kiranya aku ni perantau la kan??
Even sudah separuh bulan dah pun berpuasa tp baru lani aku dan nk update Blog aku yg serba kekurangan ni..

Alhamdulillah..tak berapa lama lagi boleh la balik kampung. Eeeei..best nya la nak pulang ke kampung halaman yang jauh nun d sana nun. Bukan selalu nak pulang ke kampung neh. Sekali setahun ni. Huhu..
Sedey betoi la memikirkan keadaan sendirian d sini ni..

Nak cerita bab makanan bole x?
Dukacita di maklumkan bahawasanya aku belum dapat makan lagi ayam percik.
Hohoho...makanan pebret pun susah nak dapat kat sini.
Susah..xtau nak makan apa la duk di sini.
Asik2 ayam..Hari2 ayam..Muka xmacam ayam berat pun xnak naik...Buntu!!

Okelah..malasa dah aku nak menaip lg..Sedih memikirkan diri di perantauan.

Gud bye..See u again in next entry..
Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka Puasa.
Lastly Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir dan Batin

No comments:

Post a Comment