Saturday, August 17, 2013

~Selamat Hari Raya Aidilfitri~

Walaupun sudah hari ke 10 tp aku nk jugak ucap Selamat Hari raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin. Cuti selama 3 mggu ni buat aku rs x nak balik ke Kapit pulak kn...
bkn pa...dan p Kapit bila plak nk bole balik kg lg...tu pun 1 pertanyaan yg xdak jawapan gak.
Aku balik bercuti raya dgn membawa balik 4kg kek lapis sarawak homemade yg aku beli dr sorg kakak d opis aku.
Tak lupa gak aku ada jugak pos kn ikan terubuk masin yg adik aku request. Tu pun ramai lg sanak sedara aku yg x dpt. Aku agak terkilan jugak sebenarnya sbb xdpt nk penuhi permintaan mereka yg lain. Aku hrp mereka memahami dilema yg aku lalui. Bukan niat aku ni membezakn antara mereka tp aku sndri pun xdpt nk teka sapa yg nk sapa yg x nak.
Pasal kek lapis,aku sgt bersyukur sbb mencukupi apa kwn2 pesan. Walaupun xdak la byk sgt tp sekadar utk d rasa, aku cukup berpuas ati. Alhamdulillah aku x mengecewakan kwn2 yg mn sedang berbadan 2.
Syukur sgt dpt penuhi kehendak ibu2 mengandung ni.

Akhir kata, Selamat kembali bekerja bt mereka yg sudah mula bekerja selepas cuti raya..jgn marah sbb aku masih bercuti yer...

Caiyokkkk!!! Majulah ekonomi utk negara! Yeah!!

No comments:

Post a Comment