Thursday, August 6, 2015

~Salam Syawal 1436H~

Assalamualaikum...

OMG!! Eksaited hal menikah,lupa dah nak hapdet pasal raya. Hahah...alhamdulillah, raya terakhir single kot. Next year raya dah double, entah2 triple..alamak! Haha..Asben aku yg eksaited lebih, aku takuit! Hehe..apa pun inshaaAllah yer

Apalagi, moh la kita usha gambo.. Jgn x tau, aku banyak ambik gambo raya tahun nie sbb da henpon canggih kata ko...kahkah

Dari kiri : Fizah,Azi,Aku,CikGee
Kholil & Abg An~Suami Fizah & Suami Cik Gee, serta anak2 Fizah
Mereka & suami mereka..ehik!
Serawa Derian...Fav!! D temui d umah Wada
Malam kelam gi beraya umah Kholik..muka pucat memasing! X mekap ler tuh...
Dari kiri : Aku,Zimah,Wada,Kholik & Azi
Ayuni & Asben dtg beraya kat ruma,pastu kami p ruma Tina
Kami p beraya d Kota SarangHeyo...Ruma Cik
BBQ udang katanyaaaa
Wefie hari raya...ceh!
BFF

Rasanya takat tu jelah..Haha..Bunyi macam banyak kan. Tak dalah banyak sangat. Sebab kami ni x suka sgt lorrr bergambo. Haha..bole macam tu..Kehkeh

Apapun raya adalah masa utk bersua muka dengan sedara & kwn2 yg dah lama x jumpa. Aku x la snap gambo dgn makcik2 aku. Sat gi dema kata aku gedik pulak. Kahkah.. Dengan kawan2 bole la bt perangai macam tu, dengan makcik pakcik sedara mara yg veteran,ceq x berani naaa..

Hargai famili & sahabat kita. Sekian!

~Still in Kapit nan Sentosaaa~

No comments:

Post a Comment