Sunday, July 15, 2012

Pengalaman2 baru saya d Kapit,Sarawak :)

    Ini dekat Wharf Kapit...banyaknya bot express


Masa 1st time aku sampai sini, aku ternganga gak tgk org2 kat sini kuat2 belaka...Angkat motorsikal macam xda apa2 jerk..pulak tu angkat beg2 kami yg banyak biji tu sekali sj..fuh..Kagum!!!


                        Boss! Encik Soo Weng Kong dan Datuk Akauntan Negara

Huhu...ini bulan lepas punya cerita..masa Datuk Akauntan Negara buat lawatan ke JANM cawangan Kapit...terharu aku sebab dpt jumpa dgn beliau....

         Antara org2 penting

Inilah depan pejabat aku..kecik dan comel aje saiz pejabat aku..belum tengok lagi tangga yg aku guna untuk ke tingkat 2...lagi comel....Yg tengah2 tu Datuk Akauntan Negara,sebelah dia pulak Datuk Timbalan Akauntan Negara Korporat ataupun TAN K..ha...macam tu lah lebih kurang..


              Barisan Staf JANM Cawangan Kapit bersama tetamu2 kehormat yg dtg dr jauh....hihi:)

Belakang dr kiri : Tawi,En.Maison,Faiz,Pengarah AG Sibu,En Canisius,Zainal,Rahim,Ray,En.Collin,Albert,Runy, En.Bunsu,En.Geraldson,Danny dan En Azmi(PA d PTJ).
Barisan tengah dr kiri : K.Ji,Linda,Suzy,Donna,PA Datuk Akauntan Negara,Alice,Pn.Zakiah,K.Ketty,K.Connie, Stacy,K. Pau dan aku...
Barisan depan dr kiri : En. Che Pee, Datuk TAN K, Datuk Akauntan Negara,Boss dan Tuan Haji Azmi( BPOPP)



  Sempat lg Kak Connie berposing time ni~ Lepas selamat tetamu kehormat masuk bot ekspress...hihi



Haiyo...banyak mood nak letak gamba pulak hari ni..hrp korang yg tersesat ke laman blog hamba bersabar yer dgn perangai hamba yg entah betul ke tidak pun xberapa pasti ni....




 
                      Pemandangan dr atas.....

 
              Sebahagian kerja di Unit Gaji...Bulan Julai 2012


SG20 d atas yg aku kerjakan pd bulan Julai 2012...xda la banyak sangat tu...yg bulan Jun lagi banyak dari ni..sebenarnya kan ada banyak lagi perkara yg aku belum belaja d unit gaji...


Okey...cukup dulu utk hari ni...lain masa akan aku cerita lagi d sini...banyak lagi masa aku berada di Sarawak atau secara spesifiknya berada d daerah Kapit yg sentosa ini..kui kui kui....

PeAcE No WaR!!!!!!!! :)  















No comments:

Post a Comment