Friday, June 21, 2013

~SeLamAt JaLan BOSS~

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera & Salam 1Malaysia
..
Tahniah untuk Incik Boss a.k.a Encik Soo Weng Kong yang dapat surat pertukaran berkuatkuasa 1 Julai 2013 setelah genap 3tahun 6 bulan berkhidmat sebagai Pengarah Cawangan di JANM Cawangan Kapit.
Dalam Mesyuarat terakhir bersama kami(Staf2 JANM Kapit),beliau menyatakan betapa beliau sikit pun tidak menyesal dengan keputusan yang di buatnya dulu malah dia enjoy sangat ketika berada di Kapit. Jelaslah bahawa Kapit bukanlah destinasi yang terlalu teruk untuk di terokai. Boss dah buktikan pun.
Sepanjang Boss berkhidmat d Kapit,terlalu banyak perubahan yang di lakukan Boss. Transformasi yang positif. Dan aku secara tak langsung turut sama berbangga dengan pencapaian Boss dalam membentuk 1Malaysia antara kami semua.

Esok,hari Sabtu akan ada konvoi besar besaran menghantar Boss ke Wharf Kapit seawal jam 7pagi.
Awal kan?? Haha..aku nak ikut x? Tapi malasnya nak bangun pagi2..hohoho.. Tapi demi Boss,akan aku turut serta. Hahaha...


Sayu pulak bila tiba time to say good bye ni...Tacink tetiba...huhu

Apapun aku berterima kasih kepada Boss sebab kasi aku peluang belajar d unit gaji dan pindahkan aku ke unit akaun pula. Jasamu kukenang Boss.

Dia sudah..saya bila lagi???
Nampak gaya aku kena duduk lama lagi pa di Kapit nan sentosa ni??
Semoga ada rezeki aku dapat pindah p semenanjung pulak next year..InshaaAllah



Novel lagi.....

Sekarang aku sedang dalam proses membaca novel ni selepas khatam novel SSID. Seminggu beb aku nak habiskan novel SSID yang tebal gabak tu..hahaha
Novel ni pun ala-ala SSID jugak. Tapi melibatkan org kaya kna kawen dengan Penjual Beger. Habis la Penjual Beger tu kna perli kena hina dek wife yang kerja sebagai CEO itu.
Tapi sekejap saja sebab perempuan kan umpama keras kerak nasi ja. Lama rendam dalam air maka lembutlah dia. Itulah kisahnya novel yang aku tengah baca ni. Ada yang lucu ada yang sedih. Okey lah pendek kata novel ni.. Jangan marah ha....kui3!!!!!

Sekian untuk kali ini......

No comments:

Post a Comment