Thursday, February 12, 2015

~Lawatan Kerja Rasmi Timbalan Akauntan Negara (Operasi) ke Kapit~

Assalamualaikum & Selamat tgh hari..

Aku bukan tak ada kerja nak buat tp aku letih..bila nak hapdet je blog,letih tu pun hilang entah ke mana. Heheee...nampak x?? Aku sedang release tension sebab semak punya semak dokumen Ap58(a) dari Hospital Kapit tp terpaksa kuiri juga akhirnya. Otak aku pun rasa letih. Haha..Ahlasan!!

Semalam punya cerita,yang aku duk kata dalam ent3 lepas pasal nebes tuh..Pasal kena jd MC time kedatangan dato tu... Semalam perjumpaan dgn geng2 Dato tu.

Actually bagus juga kedatangan org2 atasan Jabatan Akauntan Negara ke Cawangan2 macam di Kapit ni. So depa dapat tau serba sikit suasana sini macam mana. Yelah kan depa kan suka ja hantaq kami mai sini dulu. Haha.. Sharing is caring maaaa...

Anyway, thanks a lot to Dato n the Gang sbb sudi datang melawat Kapit.. Kami sangat menghargai kedatangan anda!

Mereka ialah pegawai pengiring VVIP kecuali yg pakai neck tie merah

Nebes nak lalu sini okeh! Pengakuan peribadi mereka....

Senyum meleret sbb dah selamat duk di darat...haha
Kami yg eksaited..Haha..Gila Wefie!

Aku dgn Partner Unit bayaran ~Raykana Thomas
Cik MC yg nebes katanya...kihkih ~ Pengalaman Pertama jd MC~

Kami Semua bersama VVIP
Pekerja Contoh Okt-Dis2014
Setting dah berlari lari anak. Tp yg pasti aku dgn nebes memang tak dapat dipisahkan. okeylah. takat ni jelah yea...tiba2 byk pula baucar manual datang mintak disemak.

See u next en3

~Still in Kapit Nan Sentosa~

No comments:

Post a Comment