Monday, November 2, 2015

~Segmen Blogwalking~

Assalamualaikum & gud morning...Salam Hari Senin

Aku nak cerita pun x tau lagu mana..Aku ni kan x selalu menulis. X da topik sama. Duk jd follower ja la.. Kadang tu rajin p baca novel kat blog2 penulis. Follower aku baru 2 orang. Nampak dak yang blog aku ni x mendatangkan apa2 faedah pada pembaca. Hmmmpppp!!! X pa lah nak bt lagu mana kan. Bukan dan nak berblogger sgt pun. Kadang ada masa, ada topik, ada la aku menaip.

Nak cerita pasal segmen blogwalking. Baru tau ada segmen lagu ni. Bagus segmen ni. Bleh follow blog2 yang dah lama bertapak. Blog2 yg ada ramai na follower. Bukan blog aku la...! Blog aku ni sawang ja byk. Heheh

Ni pun sebab aku follow blog kakak neh Cerita Vitamin Wawa. Dari situ la aku tau pasal segmen blogwalking neh. Dekat blog kakak ne, byk gak dia duk bersegmen blogwalking. Kira mcm aktif la kakak ne berblog. Rajin menaip deh kak. I salute u!!

Aku nak bt segmen camtuh? Apa kehal nya kan kalau dah follower pun dua orang je! Agak2 la jamilah oii.. Segan aih nak mintak org follow blog yang tak da faedah ne. Takat pengalaman hidup kat Kapit, Sarawak je pun, apa la sangat kan. Org lain pengalaman nun di Afrika sana kot!

Apa pun..kepada depa yang rajin berblog walking sm cam aku, selamat berblog walking! Best jer kan.. Kepada depa yg sudi jengah blog aku terutamanya yg baca pasal prosedur mengisi borang nikah bagi negeri kedah(perempuan), terima kasih byk2. Harap perkongsian itu memudahkan semua ye.

~Still In Kapit Nan Sentosa~

No comments:

Post a Comment