Wednesday, January 14, 2015

~Internet di hujung jari~

Pagi2 ni eksesais dgn senyum deh.. Aku senyum sengih sorang2 bila ingat teman2 bek sekampung aku yg lani bukan main lg canggih. Tak payah nak Mesej2 guna kredit yang seduit(1sen) lg dah. kan hado byk aplikasi yg menggunakan internet. Whatsapp, Wechat, Kakaotalk, Telegram dan mcm2 kekdah lg nak berhubung oii.

Rasa dekat pulak dengan dema tu. Padahal masing2 ada yg duk di Sabah, Labuan dan aku sendiri d Kapit. Ada lg kwn2 aku masih di kg nan permai. Itulah kwn2 aku dari Pasti sama2, sekolah rendah sm2 n sekolah menengah sama2.

Aku sebenarnya nak boh gambar tp malangnya tak dak la pulak gambo kuma semua. Sokmo lupa nak berselpie dgn dema time balik kg. Tggu aku balik kg bulan 3 nati aku nak selpie byk2 dgn dema. InsyaAllah. Harap2 aku x lupa lg.

Sesungguhnya aku merindui dema. Azie,Zimah, Cik Gee,Fizah, As,Wada n last but not least Kholik. Huh, kalo raya mmg x sah ni kalo x jumpa dema ni. Huuuu...Lambat lg nak raya.

Ok..Stop d sini..esok2 sambung lg....Thanks to Kakaotalk,Whatsapp,Wechat n Telegram sbb menghubungkan kuma yg berjauhan. I love uols my BFF... Tunggu aku balik tau...

#Haaaa...ni bahasa kampung aku tau...ada ala2 kelantanese kan....ehik!!

No comments:

Post a Comment