Monday, January 19, 2015

~ Selamat Bertunang Cik Siti Maimunah~


Assalamualaikum.....Roger!!!

Berita yg aku terima yesterday..Sepupu aku tunang!! Pilihan keluarga katanya. Sedihnya sbb aku x ada dgn dia pun time nih....

Hantaran dia...Mantapnyer!!!

Dia & Anak2 Menakannya...I miss them really hard!!

Saat disarung cincin ke jari manis beliau....

Well.. Tahniah Cik..Dgr2 kata majlis perkahwinan akan diadakan pd 30.05.2015 hari Sabtu. Aku pun dgn semangatnya cek la tiket flight nak balik p makan kenduri dia nanti time Gawai tuh..cuti pun byk hari la wey...Tp harga tiket tu mahal la pulak...huhu..Ni sayang duit ke syg sepupu lebih?? Haaa...tu kna tepuk dada aku tanya hati aku la kan...


Last but not least..Selamat bertunang cik..smg semuanya berjalan dengan lancar..
Percayalah dengan takdir Allah bahawa setiap anak Adam telah ditentukan jodohnya. Sm ada lambat atau cepat aje.
Byk2 la berdoa sahabatku...

~ Still In Kapit Nan Sentosa~


3 comments: